Termékek Menü
   

Vásárlási feltételek

 

 

Adatvédelmi nyilatkozat:

http://aszf.fogyaszto-barat.hu/my-pdf.php?params=at/153/adatvedelmi.pdf

Elállási nyilatkozat:

http://aszf.fogyaszto-barat.hu/my-pdf.php?params=em/153/elallasi.pdf

Szállítási módok részletezése:

  • Személyes átvétel 2083 Solymár, Külső Vasút út 1

A rendelt termékeket átveheti személyesen telephelyünkön is egy előre egyeztetett időpontban.

Hétköznapokon 8.00 - 16.00 óráig.

Határidő max. 3 munkanap.

Fizetési módok: Készpénz és előre utalás

Szállítási díj nincs!

  • DPD

Csomagját a DPD  futárszolgálat munkatársai vagy saját futárjaink fogják kiszállítani Önnek.

Csak akkor válassza, amennyiben tud a futárunkhoz alkalmazkodni. 

Hétköznapokon 8.00-tól 19.00 óráig.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36  1 501 6200

Fax:       +36 1 8 777 499

E-mail:   dpd@dpd.hu

Csomagkövetés: A https://www.dpd.com/hu portálon lehetőség van arra, hogy a sikertelen kézbesítési kísérlet után az ügyfél az egyedi igényeinek megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását. Amennyiben a módosítás éjfélig megtörténik, a címzett már másnap megkaphatja a csomagját. A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen is leadhatja a csomagot.

Határidő max. 5 munkanap.

Szállítási díjak: kosárérték és súly alapján módosul

Fizetési módok: Utánvét (KP), bankkártyás és előre utalás 

  • Fáma

Csomagját a Fáma futárszolgálat munkatársai vagy saját futárjaink fogják kiszállítani Önnek.

Csak akkor válassza, amennyiben tud a futárunkhoz alkalmazkodni. 

Hétköznapokon 8.00-tól 19.00 óráig.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefonszám: +36 20/3473107
E-mail: info@famafutar.hu

Csomagkövetés: A https://famafutar.hu/tracking/ portálon lehetőség van arra, hogy a sikertelen kézbesítési kísérlet után az ügyfél az egyedi igényeinek megfelelően alakítsa csomagja kiszállítását. Amennyiben a módosítás éjfélig megtörténik, a címzett már másnap megkaphatja a csomagját. A kézbesítés történhet másik címre – például egy másik városba, az ügyfél munkahelyére -, de lehetőség van a kiszállítás dátumának módosítására is, illetve amennyiben az ügyfél úgy kívánja, a futár egy megadott helyen is leadhatja a csomagot.

Határidő max. 5 munkanap.

Szállítási díjak: kosárérték és súly alapján módosul

Fizetési módok: Utánvét (KP), bankkártyás és előre utalás 

  • Express One és SMS értasítéssel

Csomagját az Express One futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

Hétfőtől péntekig 8.00-18.00 óra között.

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444

Fax:       +36 1 8 777 499

E-mail:   ugyfelszolgalat@expressone.hu

Csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/

Határidő max. 5 munkanap.

Szállítási díjak: kosárérték és súly alapján módosul

Fizetési módok: Utánvét (KP és Bankkártya), bankkártyás és előre utalás 

  • GLS és SMS értasítéssel

Csomagját a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

Hétfőtől péntekig 8.00-20.00 óra között. Melyet a szállítás napján 3 órás időintervallumra szűkítik.

Rugalmas szállítási mód, tehát ebben az esetben nem Ön hanem a futár alkalmazkodik az Ön igényeihez!

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Kézbesítéssel kapcsolatos kérdések, reklamációk Kézbesítést érintő adatváltozások

Telefon: +36 1 802 0265  

E-mail:   https://gls-group.eu/HU/hu/gls-elerhetoseg

Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes?match=

Határidő max. 3 munkanap.

Szállítási díjak: kosárérték és súly alapján módosul

Fizetési módok: Utánvét (KP és Bankkártya), bankkártyás és előre utalás 

Ország boltja szavazás
Összehasonlítás